PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

127 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI YEDEK ADAYLARI HAKKINDA DUYURU (20.03.2024)

Başvuruları elektronik ortamda 26.05.2023-09.06.2023 tarihleri arasında alınan 127 Sözleşmeli Personel Alımı kapsamında, atamaya esas belgelerini teslim etmeyen, feragat eden ve kriterleri tutmayan adayların yerine yerleştirilen YEDEK ADAYLARIN listeleri aşağıda yer almaktadır.

Yerleştirilen YEDEK ADAYLARIN aşağıda belirtilen belgeleri en geç 03.04.2024 günü mesai bitimine kadar Kültür ve Turizm Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü Çiğdem Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi No:50 Çankaya/ANKARA adresi Genel Evrak Birimine elden, posta ya da kargo yoluyla ulaştırmaları zorunludur. Posta yoluyla yapılan başvurularda aşağıda belirtilen belgelerin son başvuru tarihi mesai bitimine kadar Bakanlık genel evrak birimine ulaştırılması gerekmektedir. Postadaki gecikme nedeniyle son başvuru tarihinden sonra Bakanlık genel evrak birimine ulaşan başvurular işleme konulmayacaktır.

NOT: Son 1 yıl içerisinde aynı unvanda 4/B sözleşmeli statüde çalışmakta olan ya da kurumlarınca sözleşmesi fesh edilen veya sözleşmesini tek taraflı fesh eden adayların atamaları kesinlikle yapılmayacaktır.

Atamaya esas belgelerini teslim etmeyecek adayların, nüfus cüzdanlarının önlü arkalı fotokopisi ekli olarak feragat dilekçesi yazarak isealim.pgm@ktb.gov.tr  adresine e-posta göndermeleri gerekmektedir.

Yerleştirilen yedek aday listesi için tıklayınız.

YERLEŞTİRİLEN YEDEK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER

1-Dilekçe (Örneği için tıklayınız.)

2-Öğrenim Belgesi aslı veya onaylı örneği, (e-Devlet üzerinden de alınabilir)

3-Nüfus Cüzdanı aslı veya onaylı örneği, (e-Devlet üzerinden de alınabilir)

4- Koruma ve Güvenlik Görevlisi pozisyonuna yerleştirilen adaylar için Özel Güvenlik Kartı (arkalı önlü) ya da Özel Güvenlik Sertifikası aslı veya onaylı örneği,

5- KPSS sonuç belgesi (e-Devlet üzerinden alınacaktır)

6-HeyetRaporu;

a) Büro Personeli pozisyonuna yerleştirilen adaylar için; Heyet Raporu (Asıl), heyet raporu (Tam teşekküllü Devlet veya Devlet Üniversitesi Hastanelerinden) almaları gerekmektedir.

b) Temizlik Personeli için; "Temizlik görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalık ve benzeri engelleri bulunmadığını" gösteren Heyet Raporu (Tam teşekküllü Devlet veya Devlet Üniversitesi Hastanelerinden) almaları gerekmektedir.

7-Mal Bildirimi (Örneği için tıklayınız.) (İki sayfa olan Mal Bildirimi arkalı önlü olarak tek yaprakta doldurulacaktır.)

8-20.03.2024 tarihi veya sonrası itibariyle alınan Adli Sicil Belgesi (E-Devlet üzerinden de alınabilir), (Belgede adli sicil kaydı yoktur, adli sicil arşiv kaydı yoktur ibareleri beraber bulunmalı), (Vardır ibaresi bulunması halinde konuyla ilgili belgelerin gönderilmesi)

9-Askerlik Belgesi (Erkekler için) (e-Devlet üzerinden alınacaktır) Askerlik hizmetini tamamlamış adayların Terhis Belgesi örneği.

10-Yerleşim Yeri Belgesi (e-Devlet üzerinden alınacaktır)

11-Sosyal Güvenlik Kurumundan herhangi bir emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almıyor olmadığına ilişkin Sosyal Güvenlik Merkezlerinden alınacak belge (e-Devlet üzerinden de alınabilir.)   

12- 6 adet vesikalık fotoğraf  

Bu ilan tebliğ niteliğinde olup, adaylara ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.

İlgililere duyurulur.